رنج قیمت سمعک ارزان
نوشته شده توسط : رومینا علامه

آزمون در سطح شدت 70 dB SPL در سکوت گرفته می شود . مواد گفتاری از طریق یک بلند گو که از زاویه ی 0 درجه نسبت به کودک قرار گرفته و صدای آزمایشگر ( صدای مرد ) ارائه می شود .

پس از هر آیتم کودک باید لغات را تکرار کند و به محض پاسخ درست آزمایشگر آن را ثبت می کند و آیتم بعدی قیمت سمعک را ارائه می کند  . بچه هایی که با متدoral Communication کار می کنند می توانند حتی پاسخ را بنویسند .

کلمه های آسان مثل :

Juice , good , drive, time , hard , gray , foot , orauge , count

کلمه های سخت مثل :

Thamb , Pic , wet ,fight , toe , cut , Pink , hi , Song , fun , use , mine

( Multiisyllabic lexical neighborhood Test) MLNT از 12 آیتم یا 24 لغت چند سیلابی استفاده می شود .

4.نداشتن کنترا اندیکاسیون پزشکی یا رادیولوژیک برای انجام جراحی ( ناشنوایی نباید ناشی از آسیب به عصب شنوایی یا راه مرکزی شنوایی باشد .)

5.جایگاه کودک در محیط آموزشی که در برنامه ریزی برای رشد مهارت های شنوایی نقش برجسته ای دارد.

6..خانواده ی با انگیزه و رضایت کودک به فراخور سن

دوره ی آزمایشی استفاده از سمعکس برای مطمئن شدن از اینکه کاشت حلزون شنوایی تنها روش کارامد فراهم کردن باقی مانده ی شنوایی قابل استفاده برای کودک است .

آزمونهای مورد استفاده در ارزیابی سمعک تابعی از سن ، سطح شناختی و مهارتهای زبانی کودک هستند .

در کودکان بسیار کوچک ( زیر 2 سال ) این مسئله با عدم پیشرفت در رشد مهارت ساده ی شنیداری با وجود سمعک مناسب و شرکت در برنامه ی فشرده ی توانبخشی شنوایی و نیز با پاسخ والدین به پرسش نامه ثابت می شود .

استثنای سیاست دوره ی آزمایشی کودکی است که بر اثر مننژیت دچار ناشنوایی عمیق 2 طرفه شده باشد که نشان دهنده ی عدم پاسخ به صداها در محدوده ی ادیو متری است یا پاسخ هایی که به جای شنوایی ، لمسی ارتعاشی اند ، که به معنای تنها پاسخ به صداهای فرکانس پایین در سطوح شدتی بالا است . استخوانی شدن حلزون اغلب پس از چنین عفونتی رخ می دهد . اگر سی تی اسکن دلالت بر استخوانی شدن داشته باشد دوره ی آزمایشی ممکن از کوتاه شود یا حتی نادیده گرفته شود .





:: برچسب‌ها: سمعک ,سمعک ویدکس ,سمعک استارکی ,سمعک یونیترون ,سمعک زیمنس ,سمعک فوناک ,سمعک اتیکن ,سمعک اینترتون ,انواع سمعک ,خرید سمعک ,قیمت سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: